Holistical Project Management | Offline & online Strategist & Start-ups enthusiast since 2014 [CONTACT]

10/05/2011

Mariusz Przybylski - Pokaz kolekcji "ULTRA". Metaliczny połysk. Metallic look.


ULTRA by Mariusz Przybylski

Nowatorskie płaszcze i spódnice z syntetycznych "włosów" wzbudziły spore zainteresowanie wśród gości zgromadzonych w Sali Ratuszowej PKiN.  Sukienkę a'la blond włosy miała na sobie tego wieczoru Ramona Rey.

Odrobina ekstrawagancji - materiał imitujący słoje drzewa - to nowość w tej kolekcji. Wybór z pewnością dla pań i panów lubiących wykraczać poza utarte schematy elegancji.
 
Spodnie w kolorze starego złota, które miała na sobie Małgosia Socha ( Violetta Kubasińska z "Brzyduli" )  w zestawieniu z szarą, transparentną bluzką - przyznam szczerze - przypadły mi do gustu!
























____________________________________________________

Photos: Maja Chęcińska


11 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno, śliczną masz każdą tę rzecz z osobna, ale za dużo naraz się błyszczy! Wszędzie przecież mówi się o tym, aby z cekinami czy wzorami takimi jak panterka,kropki, uważać, by nie przesadzić, a moim zdaniem... no niestety, tak tu jest.
    Wystarczyłby, według mnie oczywiście, jeden-dwa elementy a te wszystkie rzeczy możesz kombinować i łączyć z czarnymi, ciemnymi tkaninami na milion stylizacji :)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak zgadzam się, że projektanci lubią wszystko zaserwować naraz i po całości, sama w tej kwestii mam dylemat - czy stoję po stronie "no dobra, ale wiadomo, to jest wybieg, a w codziennym życiu jest inaczej" czy po stronie "właśnie że powinniśmy tak jak oni nie trzymać się kanonów i kompletnie świrować w łączeniu rzeczy na swój sposób metodą, bo dlaczego mielibyśmy rezygnować z propozycji projektantów"... Tak więc hm, nie będę tu konsekwentna, sama nie wiem, o jakimś stroju myślę tak, a o jakimś innym inaczej.:)
    Problem XXI wieku :DD
    Buziaki!

    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. joanno, już mi pisałaś o tym, że nie ma Cię już na polskich szafach również w poprzednim komentarzu i że mam dzięki temu dużo komentarzy, tyle że... mnie na tej liście w ogóle nie ma :]

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. Ale poddałaś mi pomysł i poprosiłam już o wpisanie mnie, dziękuję :*!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za przejrzenie innych postów, to miłe jak ktoś wraca do starszych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Less fashion more passion at FACEBOOK
INSTAGRAM