Holistical Project Management | Offline & online Strategist & Start-ups enthusiast since 2014 [CONTACT]

9/20/2011

Otwarcie Salonu biżuterii ORSKA - Mokotowska 26


Witajcie w świecie "machin", skomplikowanych mechanizmów, "zawiłych układów"... dzisiaj przeniosę Was do krainy metalem płynącą... W opisie kolekcji "MACHINY", autorka biżuterii - Pani Anna Orska wyjaśnia swoją ideę, jaka kierowała nią podczas tworzenia najnowszej kolekcji: "Pracujące trybiki machin...(...), uzależniają swoim warczeniem, mruczeniem i stukaniem. Nieustannie pragniemy je ulepszać i wymieniać na nowe, "stare" skazując na zapomnienie. To piętno już nigdy nie pozwala im wrócić do czasów świetności. Może je rozebrać i wykorzystać do wyższych celów?". To prawda, że często pozbywamy się rzeczy zużytych, nieco wysłużonych, ale jak się okazuje można w nie tchnąć nowe życie i nakręcić jak stary szwajcarski zegarek... 

Pani Anna znalazła dla nas chwilę, i razem z Irminą udało nam się porozmawiać o kolekcji, Poznaniu,  ... Dziękuje za poświęcony czas:)

Chciałabym wspomnieć, że niedługo na blogu ukaże się wywiad z Panią Anną , zatem zapraszam Was do zaglądania tutaj. Będzie to pierwszy post z wywiadem. Prace ORSKA z poprzednich kolekcji możecie obejrzeć na blogu  - MANGDA -  zachęcam Was do odwiedzenia również strony fb - MANGDA - FOTOGRAFIKA KOBIET. Biżuterię ORSKA uwielbia Kasia Figura, zdjęcia możecie zobaczyć na oficjalnej stronie www.orska.pl. Teraz powróćmy do dzisiejszego otwarcia SALONU. Jest on niezwykle sterylny i jasny w środku, dzięki temu biżuteria jest bardzo dobrze wyeksponowana.


Showroom mieści się na ulicy Mokotowskiej 26, w Warszawie. To drugie miejsce,po Poznaniu, gdzie można zakupić oryginalne projekty Pani Anny. Właśnie w  Starym Browarze, Poznaniacy już od dawna mogą się "delektować" i nabywać te cudeńka. 

Miałam okazję być dwa razy w butiku, ale robi on znakomite wrażenie nocą, gdyż tak jak wcześniej nadmieniłam, gablotki i wnętrze są świetnie oświetlone. Na dzisiejszym otwarciu zjawiło się sporo pasjonatów biżuterii artystycznej oraz osoby kojarzone głównie ze światem mody, telewizji - Beata Sadowska, Tomasz Jacyków.
Sama kolekcja "Machina" jest naprawdę na czasie i bardzo futurystyczna. Jak to stwierdził jeden z Panów tam obecnych -"sesyjna", więc idealna na sesje zdjęciowe. Pozdrawiam! Moją uwagę zwróciły przede wszystkim "ludziki" wykonane ze śrubek i innych metalowych elementów, które stanowią swoiste wisiorki na długich łańcuszkach. Faworytem jest naszyjnik z pistoletem i nabojami. Niezwykle zjawiskowy jest również naszyjnik z kół RUNDO, który zajmuje sporą powierzchnię  dekoltu i dzięki temu nie potrzebujemy już wyrazistego stroju do całej stylizacji. Na swojej stronie Pani Anna pisze: " Okrągła forma fascynowała mnie od zawsze, wizualnie idealna, w praktyce niezastąpiona...". Pani Aniu - widać to! W tym projekcie pięknie został wykorzystany kształt koła. Złote i srebrne kółeczka tworzą spójną całość.

Precyzyjne wykonanie i oryginalne formy - to od razu rzuciło mi się w oko. Pani Anna świetnie "bawi" się różnymi kształtami, tworząc z nich jedność. Widać to zwłaszcza w wisiorkach ludzikach i ogromnych naszyjnikach.

Interesujące są też ozdoby na szyję, wyglądające niczym rycerska kolczuga (przypominały mi się czasy, gdy uczęszczałam na turnieje rycerskie i miałam styczność z ekwipunkiem rycerskim)


Jeden z filmików z otwarcia - zapraszam na youtube.com - tam filmik w większym formacie -> OTWARCIE by FP







Wejście do Salonu:


Ta ozdoba przypomina mi hełmy rzymskich legionów:



Motywy broni i nabojów w długim naszyjniku:



Cały czas się zastanawiam jaką może nazywać się ten projekt, spytam Panią Annę - może ten naszyjnik ma swoją nazwę





Niczym kolczuga rycerska:










ta zawieszka na łańcuszku wzbudziła spore zainteresowanie gości




kolczyki do naszyjnika RUNDO






Tomasz J. oblegany przez fotografów








niesamowita bransoletka, bardzo mi się podoba!



Irmina - irminastyle.blogspot.com z kolegą oglądają biżuterię

pamiątkowe zdjęcie z otwarcia - jak widać gablotki bardzo ładnie prezentują biżuterię

Na dzisiejszym otwarciu poznałam bardzo interesującą osóbkę - ASIĘ JOTKĘ - fotografkę - http://www.photo-jotka.pl/, ale nie tylko. Asia specjalizuje się w portrecie kobiecym. Jej pasją są bajkowe stylizacje. Jak sama wspomniała w wywiadzie: "mogłabym robić zdjęcia non-stop i żyć w tym świecie nierealnym non-stop". Zgadzam się z Tobą Asiu w 100%. Jotka jest również wizażystką, od ponad 2 lat stylizuje i maluje. Posiada swoją kolekcję sukien stylizowanych na XIX i XX wiek oraz dodatków w tym stylu. Sama też szyje lub ozdabia kapelusze. Wywiad z Asią:


Makijaże Jotki możecie podziwiać tutaj - MAKIJAŻE. Oto kilka z prac:







4 komentarze:

  1. Dziękujęęęę za Twój komentarz i przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi! Femme fatale... hm ciekawa wizja;-)

    Nie mam FB!! Wiem to straszne, wszyscy robią wielkie oczy;-) Ale jak tylko zdecyduje się go załozyć jesteś pierwsza w dodanych ... czy co tam jest;-)

    Może kiedyś uda mi się Pawła poznać, ale widać po blogu i sposobie pisania, że jest szalenie sympatyczny i wyluzowany.

    Oczywiście na funfashion zagłosowałam, masz 10!:-)

    Wiesz ja strasznie się boję, że ktoś będzie dla mnie "bardzo niemły" także podziwiam, że kompletnie się tym nie przejęłaś i dalej robisz swoje. To super świadczy o człowieku! Pokazuje, że lubisz to co robisz!

    Co do treści posta - kolekcja fajna, wisior - robicik jest moim mistrzem. Zastanawiam się czy to co ma przy nóżkach wyszło przez przypadek czy było zamierzonym elementem:-D

    ufffff...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna bizuteria!!Naszyjniki sa obled!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sieci coraz więcej sklepów z biżuterią powstaje, od jakiegoś czasu głównie w ten sposób kupuje sobie, najcześciej są to komplety biżuterii jak te tutaj https://www.pranashop.pl/pol_m_Komplety-bizuterii-303.html. Mam zestaw i jak jest jakaś większa okazja to zakładam całość, robią zawsze wrażenie, szczególnie na kobietach oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie da się przejść obojętnie obok takiej biżuterii. U mnie w mieście brakuje takich salonów z biżuterią ale na szczęście są w sieci, na https://www.pakamera.pl/kolczyki-0-1819.htm zobaczcie na przykład. Kolczyki szczególnie mnie się podobają, i to ile ciekawych wzorów można tu zamówić.

    OdpowiedzUsuń

Less fashion more passion at FACEBOOK
INSTAGRAM