Holistical Project Management | Offline & online Strategist & Start-ups enthusiast since 2014 [CONTACT]

6/30/2011

ITAKA's holiday PART in SHOW CLUB


  Miałam przyjemność wziąć udział w tej imprezie, która odbyła się w KLUBIE SHOW na Pańskiej 97. Podczas wieczoru wystąpiła S. GRZESZCZAK z Liberem oraz N. Sinckler. Odbyły się aż 3 pokazy: bielizny, kolekcji PRETTY ONE oraz kostiumów kąpielowych. Modelki prezentowały kolekcje w butach firmy Baldowski.



Najnowszy singiel Sylwii - " Małe rzeczy"

Nick Sinckler

Odbyły się również 3 pokazy - torebek na laptopy firmy SUSHI i ubrań PRETTY ONE, strojów kąpielowych oraz bielizny. 

                                         


Każdy kto miał wizytówkę ( ja wrzuciłam karteczkę z danymi :D ) brał udział w losowaniu o wycieczki w egzotyczne kraje. Dla najlepiej 5 ubranych gości przewidziano 5 toreb na laptopy firmy Sushi , ale przyznam szczerze, że nie widziałam nikogo kto by łowił takowych z tłumu. Atrakcją wieczoru okazała się Jola Rutowicz  i jej ukochany :D. Paparazzi nie mogli się od nich za przeproszeniem - odczepić. Gdy Pan Sylwester robił im zdjęcia podpowiedziałam do jej chłopaka -  "Niech Pan weźmie swoją ukochaną na ręce" - i o dziwo ładnie ją udźwignął i pozował znajomemu fotografowi. Pan Sylwester z agencji hitfotomodels miał ręce pełne roboty :D. Spotkałam jeszcze kolegę, również fotografa - serdecznie polecam - MICHAŁ ZARANEK ( Portfolio ). A znajoma - Sylwia Wicińska ( PORTFOLIO )  -  była modelką na tych pokazach:). Kolekcje były w stonowanych barwach, przeważały beże, czernie i szarości. Butki firmy Baldowski oraz stroje kąpielowe  aż kipiały barwami. Występy pomiędzy 3 - ma pokazami umiliły wieczór. 



Gościom dopisywały humory, a kolejki do barku były niemiłosiernie długie. Powiem szczerze, że byłam pierwszy raz w tym klubie, jestem miło zaskoczona, ponieważ wrażenie zrobiły na mnie schody prowadzące na 1 - sze piętro oraz ciekawe rozmieszczenie poszczególnych sal. Współwłaścicielką klubu jest Doda, sali urządzonej przez nią nie udało mi się jednak zobaczyć. Myślę, że to dobre miejsce na tego typu imprezy, bo jest dużo przestrzeni i sporo miejsc do siedzenia. 






Oficjalna relacja z imprezy:


WYSTĘP SYLWII GRZESZCZAK i LIBERA:



Magazynowi MODA&STYLE dziękuję za udany wieczór, a portalowi FUNFASHION.pl za zaproszenie na tą imprezę ;) 



NUMER letni magazynu

Pokaz bielizny:

W tej kolekcji przeważał wysoki stan fig, ciekawe kroje, gorsety oraz zmysłowe body. Nie zabrakło też koronek i połyskliwych materiałów wysokiej jakości.

Modelka - Sylwia Wicińska

Klasyczny krój bielizny z wysokim stanem

Śliczna koszulka nocna i  gorsety


                       
                    Ciekawe falbanki, zdobiące stringi

Ostatni półgorset - rewelacja!



Pokaz PRETTY ONE:


Zdecydowanie moją uwagę przykuły buty Baldowski. Niektóre kreacje były również interesujące ze względu na klasyczny charakter i elegancję. Modelki prezentowały przy okazji torby firmy Sushi.


Czerwone szpilki od razu wpadły mi w oko!



Bardzo ciekawy strój wizytowy!



Interesujące sandałki

KOSTIUMY:

Kostium z wycięciem bardzo mnie zaintrygował

Ciekawa i wzorzysta tunika podobała się wielu gościom
*zdjęcia mojego autorstwa

28 komentarzy:

  1. Spoko.;D Możemy się obserwować.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I've awarded you the lovely blog award. See details at http://shannonbfly.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz fajnie, ja by chciała posłuchac na zywo jak spiewa sylwia ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym być kiedyś gościem na takiej imprezie, z pewnością niezapomniane przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałam :D

    świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, zaliczam się do tej nielicznej grupy ludzi, którzy nie mają facebook'a, więc chyba wszystko mnie omija. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zazdroszczę z drugiej strony. Chciałabym być na takiej imprezie..Klimat, ludzie..Ehh. Marzenia, dobra rzecz. :)

    Dodałam cię do obserwowanych i mam nadzieję, ze ty także dodasz mnie do obserwowanych. ; **
    Z góry dziękuję..będę wpadać częściej. Czekam na filmik!

    CIUM ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog

    + obserwuję :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne !. ;3
    polubiłam cie na facebook'u, tez możesz ;3
    nie wiem z jakiej strony jestem sliczna ?.

    OdpowiedzUsuń
  11. SYLWIA <3
    dodaję do obserwowanych, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Darling, I've changed the blog adress, now it's
    www.amolusso.blogspot.com
    Hope you'll put the new adress in your banner.
    ***
    Love

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że byłaś tam :)))
    Ze zdjęć najbardziej mi przypadły te ostatnie, kostiumy. Bielizna mi się nie podoba, choć tak ogółem rzecz biorąc jestem jak najbardziej za różnymi wycięciami, nietypowymi krojami, a ponad wszystko podobają mi się majtki z wysokim stanem i staromodne niezabudowane biustonosze, bardotki :))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. That fashion show was so haute!

    You definitely got another follower ;) I'm so glad you found me. Can't wait to see more.

    Hope you'll follow back at Style~ Spotlighted http://wtfash.blogspot.com

    Have a FABulous Weekend :)

    *Chanel

    OdpowiedzUsuń
  16. łał też bym tam chciała być ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kostiumy nie zachwycaja, ale 2 i 4 bielizna ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cool pics, everything looks amazing!


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post! I love the fashion show, was gorgeous!! :P
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous dresses! Very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  21. Żałuje, że przegapiłem tą imprezę wygląda na udaną :)

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW...amazing fashion show!!! So beautiful


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń
  23. Sylwia Grzeszczak <3
    zazdroszczę
    NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. lingerie is a girl best friend!


    http://www.ohmydior.org/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się kolekcja Pretty one. Bardzo subtelna. Jednocześnie zazdroszczę ci bycia na takiej imprezie. Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i liczę na odwiedzenie mojego:

    katevscherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog:) będę zaglądać;* zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń

Less fashion more passion at FACEBOOK
INSTAGRAM