Holistical Project Management | Offline & online Strategist & Start-ups enthusiast since 2014 [CONTACT]

9/20/2011

Otwarcie showroomu B. Malewicza na Mokotowskiej 57


ja i Paweł Zegarow - stylomaniak.pl
Wieczór bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, gdyż miałam okazje poznać ciekawe osobowości. Samo otwarcie atelier Bartosza Malewicza przebiegło w bardzo sympatycznej atmosferze. Przed oficjalnym zaproszeniem gości do środka, fotograficy robili "gwiazdom" zdjęcia na tle ścianki.  My "cyknęliśmy" sobie sami pamiątkowe fotki, żeby było co wspominać. Jak się okazuje ulica Mokotowska to istne "zagłębie mody", gdyż znajduje się tutaj dużo butików m.in. Riny Cossack, Macieja Zienia, Ani Kuczyńskiej i zagranicznych marek takich jak Burberry, Escada. Na koniec wstępu wspomnę, że wśród znanych osób pojawiły się: Candy Girl, Charlize Mystery, sexowne dziewczyny z zespołu Nikita, Izabela Janachowska. Dwie pierwsze panie kojarzyłam już wcześniej, i zapewne Wy też, bo Charlize to znana bloggerka a Candy Girl - piosenkarka pop.




Filmik, niestety nieco słabej jakości, ale możecie zobaczyć wnętrze atelier: 


W końcu! Miałam możliwość poznać jednego z niewielu bloggerów w Polsce - Pawła - Paweł Zegarow Blog. Szalenie sympatyczny z niego chłopak! Obym takich osób spotykała na swojej drodze jak najwięcej. Podoba mi się jego spojrzenie na świat mody - "nieco z przymrużeniem oka" i inteligentne uwagi oraz spostrzeżenia.   Jego relacja z otwarcia - Otwarcie atelier B. Malewicza. Zapraszam Was również na mega fajowy portal - dla facetów, którego twórcą jest Paweł - www.stylomaniak.pl

ja i Paweł


Chciałabym Wam nieco bardziej przybliżyć sylwetkę B. Malewicza. Jest to młody projektant z Białegostoku, który swoje skrzydła rozwinął pod okiem Macieja Zienia - odbywa u niego staż. Jego atelier mieści się również obok butiku "Zień". Jako człowiek jest bardzo komunikatywny i sympatyczny. Ukończył z wyróżnieniem Międzynarodową Szkołę Projektowania i  Kostiumografii Ubioru w Warszawie.



Bartosz i jego muza Klaudia

Znacie moi drodzy niejakiego Borysa Czapiewskiego? To młody wokalista i tancerz, pochodzący z Zielonej Góry.  Pod okiem Piotra Galińskiego doskonali się w tańcu. Pojawiał się w programach i projektach u boku Marty i Michała Wiśniewskich m.in. "Kuba Wojewódzki". Wystąpił w teledyskach In-Grid, Grove Coverage, Vanilia Ninja, Natasha St. Pier, Milk inc., Stachursky. Zapraszam na FANPAGE BORYSA - FACEBOOK. Uwaga! Borys przygotowuje się do wydania swojej solowej płyty! This is his song called THE ONE 

Teraz pora na przedstawienie Irminy - bloggerki i początkującej projektantki. To w jej ręce powędrowało jedno zaproszenie, które miałam do oddania (dziękuję Paniom: Dorocie i Renacie za możliwość bycia na otwarciu). Zapraszam na jej bloga - I want to invite you to see her blog: irminastyle.blogspot.com. Tam również znajdziecie mini-reportaż z piątkowego otwarcia showroomu.


Udało mi się również spotkać młodą projektantkę Agatkę Krajewską! Niezmiernie się cieszę z tego faktu. Jej body nosiła m.in. Maffashion. Znakomitą sesję  Maff znajdziecie na pewno w archiwum jej bloga. Zapraszam na oficjalnego fanpage'a Agaty w celu zapoznania się z jej projektami - AGATA KRAJEWSKA - Fashion Designer

Na otwarcie przybył Mateusz Kołtunowicz - projektant marki Uda-a i w końcu udało nam się spotkać w cztery oczy! Pozdrawiam serdecznie Mateuszu! Poniżej projekty Mateusza ( zdjęcia dostępne na oficjalnym fanpage'u Uda-a ):


Wnętrze atelier ma swój klimat, między innymi dzięki temu staremu piecu rodem z czasów szlacheckich:





Kolekcja sukienek wizytowych:





W pewnym momencie wszyscy zostali poproszeni o wyjście na zewnątrz i jak się okazało - nastąpiło odsłonięcie witryny sklepowej z manekinani:






Kolejne niesamowite spotkanie - z projektantką RINĄ COSSACK i jej ekipą (asystentami - Piotrem M. i Barbarą - Barbra Ella). Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się w końcu osobiście poznać niezwykle utalentowaną i skromną Panią Projektant, którą do tej pory znałam tylko wirtualnie. Pozdrawiam serdecznie. 









And here are some projects of Rina:





(zdjęcia pochodzą z oficjanej strony na facebooku - Polish Designers Group )


Po całym zamieszaniu, gdyż już zrobiło się nieco mniej tłocznie w atelier, zabrałam się za oglądanie projektów. Razem z Irminą zwróciłyśmy uwagę na dokładność szwów i precyzje z jaką są wykonane projekty Pana Malewicza. Mnie osobiście najbardziej podobała się krótka szara spódnica z niezwykle miłego w dotyku materiału(?). Jak dla mnie to była chyba wełna, ale na pewno jakiegoś  szlachetnego pochodzenia z domieszką delikatnego materiału...


Jak się okazało, Panowie operatorzy byli naprawdę "ekstra" i mili! Prosili nas o komentowanie kolekcji w trakcie kręcenia. Pozdrawiam! A tu już po otwarciu - nieco zmęczeni i pełni wrażeń posililiśmy się małym conieco. Polecam Wam serdecznie ZUPĘ KOKOSOWĄ w restauracji Sensa na Nowym Świecie. Po prostu... rewelacja!

________________________


Niedługo post z relacją z POKAZU MARIUSZA PRZYBYLSKIEGO. Sama kolekcja będzie przeze mnie tutaj zaprezentowana i skomentowana! :) ( niżej też o wyprzedaży mojej starej szafy oraz okazja - 2 pary modnych rurek - błękitne LEE i czerwone ESPRIT! ) 


UWAGA! DO ROZDANIA mam 4 wejściówki na imprezę DESPERADOS! :) Wybiorę 4 osoby, lub 2, które chcą kogoś ze sobą zabrać. Osoby, którym najbardziej będzie zależało mają największe szanse.  Wszystko już wkrótce na FASHION PASSION na facebooku:)


Przedsmak zdjęć z pokazu:







___________________________________________

UWAGA! DO 18-tego na FACEBOOKU Close2You do wygrania perfumy LEILA! :)


OD 20.10 zacznie się konkurs na moim blogu;) 

Główna nagroda to wybranie perfum Close2you przez zwycięzcę oraz 2 nagrody dodatkowe - wybranie przez zwycięzce perfum z kategorii Cztery Żywioły! Jeśli konkurs będzie bardzo popularny to istnieje możliwość zwiększenia nagród dodatkowych.


WYPRZEDAŻ STAREJ SZAFY na facebooku:




3 komentarze:

  1. skoro dzięki Irminie masz zdjęcia, bo ona wzięła lustrzankę, to dlaczego na każdym widnieje napis Fashion Passion? A potem czytamy na oficjalnej stronie Malewicza, że ma zdjęcia od Fashion Passion...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam moja droga zaznaczyć,że to była i jest umowa między mną a Irminą. Ja dałam jej zaproszenie na otwarcie, ona miała wziąć aparat. Na zasadzie, przysługa za przysługę w pewnym sensie. Bo szukałam osób z aparatami, a miałam dwa zaproszenia. I chodziło mi o fotki do fotorelacji. Tak to wygląda, i nic tu nie jest nie w porządku. W poście wszystko wyjaśniam,że jest autorką zdjęć. Ja również robiłam z jej aparatu, dwa zdjęcia, kominek i kieliszki, ale tutaj kieliszków nie ma. Mam nadzieję, że sprawa już jasna? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już wszyscy zdążyli się przyzwyczaić do tego że treści dotyczące Malewicza są w 90% fantazja jego samego i maja niewiele wspólnego z rzeczywistością !!!

    OdpowiedzUsuń

Less fashion more passion at FACEBOOK
INSTAGRAM